040 - 78 200 88 | Stökskesweg 15 Bergeijk | info@novadeals.nl

Veel gestelde vragen

Veel Gestelde Vragen:

Q: De getoonde prijs, is dat inclusief  verzendkosten?
A: Onze producten zijn altijd scherp geprijsd, dus zijn we genoodzaakt om inderdaad verzendkosten in rekening te brengen. Deze bedragen zowel in Nederland als in België slechts € 5,95 per order. We houden het graag transparant, zo is meteen duidelijk wat je gaat betalen voor het product en duidelijk wat je betaald voor de verzendkosten.

Q: Hoe lang kan ik een bestelling annuleren nadat ik hem geplaatst heb?
A: Na het plaatsen van je bestelling heb je 24 uur om deze eventueel te annuleren. Wij zullen dan ons uiterste best doen de bestelling uit ons magazijn terug te halen zodat deze niet verstuurd wordt.

Q: Hoe lang duurt het voordat ik mijn bestelling ontvang?
A: Wij doen ons uiterste best om jouw bestelling binnen 1 tot 3 werkdagen te verzenden. Indien jouw bestelling is geplaatst voor 16:00 streven we er naar om jouw bestelling zelfs de volgende dag aan te leveren! Het kan ook wel eens voor komen dat we producten hebben die wat bewerkelijker zijn, dan kan het tot maximaal 7 werkdagen duren. Dit wordt wel op voorhand vermeld.

Q: Welke stappen kan ik ondernemen op het moment dat ik mijn bestelling na 7 werkdagen nog niet heb ontvangen?
A: Helaas kan het een keer voorkomen dat er een pakket niet binnen de gestelde levertermijn van maximaal 7 werkdagen geleverd wordt. Dit gebeurd geregeld buiten onze schuld om. We vragen dan ook je begrip in deze vervelende situatie, en gaan ons uiterste best doen om het product te traceren en het alsnog zo snel mogelijk bij jou te krijgen. Neem in deze situatie even contact op met onze klantenservice.

Q: Kan ik na bestelling mijn afleveradres nog wijzigen?
A: Helaas is het in na het definitief plaatsen van uw bestelling niet meer mogelijk het afleveradres te veranderen. Wanneer je jouw bestelling plaatst, gaat deze direct door naar ons magazijn en kan dus niet meer onderschept worden.

Q: Door wie laten jullie mijn bestelling leveren?
A: Door de jaren heen heeft Novadeals behoorlijk wat ervaring met de diverse transporteurs opgedaan. Dit heeft geresulteerd in de huidige partners GLS voor de pakketpost en Post NL voor de brievenbuspost. Door goede afspraken kunnen wij ook voor jullie de verzendkosten scherp houden, zodat je niet onnodig te veel betaald!

Q: Kan ik de verzending van mijn bestelling volgen?
A: Jazeker! Zoals in de vorige vraag aangegeven werkt Novadeals met GLS als partner voor de zendingen. Aan het eind van de dag kunnen wij dan ook alle track & trace codes opvragen. Deze zullen wij indien het artikel verzonden is ook direct aan u mededelen.

Q: Bestaat er de mogelijkheid dat ik mijn bestelling af kom halen?
A: Helaas kunnen wij die mogelijkheid niet bieden, hoe graag we ook zouden willen. Ons proces is ingericht op het verzorgen van de beste deals, en hiervoor moet ons proces goed ingericht zijn.

Q: Zijn de prijzen op Novadeals incl. BTW?
A: Omdat wij van mening zijn dat je altijd goed moet communiceren, en in een oogopslag duidelijk moet zijn wat voor een knalprijs wij bieden zijn al onze prijzen inclusief BTW.

Q: Hoe gaat Novadeals om met retouren en garantie?
A: Er bestaat verschil tussen garantie en een product retour sturen, hier zijn wij ons bewust van. Voor iedere variant hebben wij onze manier van werken, en proberen wij bij eventuele ongemakken deze zo snel mogelijk op te lossen. Op onze pagina retouren en garantie vind je hier alle benodigde informatie over. We willen je wel vriendelijk verzoeken er rekening mee te houden dat we tijd nodig hebben om garantiegevallen en retouren te verwerken.

Q: Heb ik bedenktijd na aanschaf van het artikel?
Bij de aankoop van een artikel heb je 14 dagen bedenktijd. Ben je niet tevreden? Kijk dan even hier hoe je het product terug dient te sturen: retouren en garantie.

Q: Word mijn privacy gerespecteerd?
A: Wil je meer weten over hoe wij omgaan met jouw gegevens? Kijk dan even bij onze disclaimer.

Q: Als ik nog vragen of opmerkingen heb, waar kan ik ze dan stellen?
A: Voor ons is de klant koning en daarom vinden wij het belangrijk van jou te horen. Buiten dat zijn wij van mening dat input van jullie er voor kan zorgen dat wij onze dienstverlening of onze website verder kunnen optimaliseren. En als laatste, heb je een product tip van een artikel wat je graag wil zien? Laat het ons weten! Dat kan via:

Novadeals
Stokskesweg 15
5571 TJ Bergeijk
Nederland
T: +31407820088
Email: info@novadeals.nl

Of vul het onderstaande formulier in:

Velden die gemarkeerd zijn met * zijn verplicht.