040 - 78 200 88 | Stökskesweg 15 Bergeijk | info@novadeals.nl

Herroepingsrecht, retourneren en garantie

Op deze pagina vind je meer informatie over het herroepingsrecht, het retourneren en garantie. Mocht je onverhoopt niet tevreden zijn over jouw aankoop bij Novadeals, mocht het product beschadigt aankomen of gaat het product binnen de garantietermijn kapot; hier onder staan de diverse procedures helder uitgelegd. Om te zorgen dat het proces spoedig verloopt verzoeken wij vriendelijk om de onderstaande protocollen te volgen.

Retour: binnen zichttermijn van 14 dagen

Heb je een product ontvangen, maar wil je deze om willekeurige reden toch niet hebben? Je mag het product binnen 14 dagen nadat je het ontvangen hebt aan ons terugsturen.

Voorwaarden:

  • Product moet ongebruikt zijn en in nieuw staat verkeren.
  • Productverpakking moet onbeschadigd zijn.
  • Geldt niet voor producten met data (DVD,CD, Blu-ray) of hygiënische producten (ondergoed, cosmetica, verzorging).
  • Verzendkosten voor eigen rekening.

Stappen:

  1. Meld je retour aan via info@novadeals.nl o.v.v. order- of factuurnummer, artikelnummer(s) en reden retour.
  2. Onze klantenservice zal z.s.m. contact met je opnemen.
  3. Indien van toepassing vul alle ontbrekende gegevens in op het formulier welke je zult ontvangt van onze klantenservice (Let op! Retouren zonder formulier of een niet volledig ingevuld formulier worden niet in behandeling genomen!).
  4. Voeg alles in één pakket/envelop en stuur dit voldoende gefrankeerd naar het adres op het retourformulier.
  5. Na ontvangst van het product zal iemand van onze klantenservice zich zo snel mogelijk melden.

Retour: beschadigd product ontvangen.

Het kan wel eens voorkomen dat een artikel beschadigt aankomt, ondanks dat wij van Novadeals zorg dragen voor goede verpakking en verzekerde verzending. Is het artikel beschadigt aangekomen? Is de zending incompleet? Volg dan de volgende stappen:

  1. Maak bij ontvangst direct melding bij de transporteur van de geconstateerde schade op het product. Ook indien blijkt dat er enkele artikelen ontbreken in de partij.
  2. Maak foto’s van het product. Deze dienen als bewijslast bij de klacht.
  3. Stuur een email aan via info@novadeals.nl o.v.v. order- of factuurnummer, en voeg daarbij de foto’s en een duidelijke uitleg van de schade dan wel missende artikelen.
  4. Onze klantenservice zal z.s.m. contact met je opnemen.
  5. Indien van toepassing vul alle ontbrekende gegevens in op het formulier welke je ontvangt van onze klantenservice (Let op! Retouren zonder formulier of een niet volledig ingevuld formulier worden niet in behandeling genomen!).
  6. Stuur dit formulier retour aan onze klantenservice.
  7. Onze klantenservice zal trachten gezamenlijk tot een passende oplossing voor het probleem te komen. We hebben immers klanttevredenheid en klantrelatie hoog in het vaandel staan!

Garantie: binnen garantietermijn van 1 jaar

Heb je een product ontvangen of al in gebruik genomen en heeft deze mankementen? Elk product heeft een garantietermijn van 1 jaar.

Voorwaarden:

  • Defect door eigen toedoen of door onzorgvuldig gebruik valt niet onder garantie.
  • Geldt niet voor producten met data (DVD,CD, Blu-ray) of hygiënische producten (ondergoed, cosmetica, verzorging).
  • Verzendkosten in overleg.

Stappen:

  1. Meld je retour aan via info@novadeals.nl o.v.v. order- of factuurnummer, artikelnummer(s) en reden retour.
  2. Onze klantenservice zal z.s.m. contact met je opnemen.
  3. Vul de ontbrekende gegevens op het retourformulier volledig in (Let op! Retouren zonder formulier of een niet volledig ingevuld formulier worden niet in behandeling genomen!).
  4. Voeg alles in één pakket/envelop en stuur dit naar het adres op het retourformulier.
  5. Na ontvangst van het product zal iemand van onze klantenservice zich zo snel mogelijk melden.